indah pada mulanya..



Sudah jdi lumrah, ada kalanya kita brada di ats, kekadang dbawah.. Semuanya teramat indah, sehinggakan x ada apa yang mustahil. Bermula dgn kepercayaan, kemudian dberi masa untuk bersama walaupun kita sndiri x menyedari bila akan mula berakhirnya. Smuanya bagai sekelip mata.

Namun, apabila smuanya berakhir, x disedari kita akan diberi peluang kemudiannya untuk menghadirkan diri untuk suatu permulaan baru.



Pada permulaanya, amat menyakitkan untuk peralihan berlaku, kerana masa selalu dikongsi bersama walau ada saja yang disangkal. "x ckup masa" alasan bg yang x reti menilai masa, pada hal jika diteliti sudah tntu masa digunakan dgn secukup ckupnya. Akhirnya boleh dsimpulkan sbagai taktik melepaskan diri dri untuk terus tidak bersama. Tambahan lg, adakah untuk menjadi ksalahan jika mengetahui kelemahan pasangan? . Sudah tentu x kerna untuk lebih memahami kita perlu tahu dan cuba sentiasa bertanya. Adakah salah penyoalnya atau penjawabnya. Kelihatan kesalahan skrg hanya terletak pada 1 pihak, atau memang sengaja disalahkan untuk memboloskan diri kerana aku tahu ini adalah rancangan sejak dri awal lg. Aku sabar dan terima ketentuannya. Selamat Tinggal!.. Semoga dikau kan bahagia dsamping orang tersayang. Amin.

0 comments:

Post a Comment

Recent Post