aku? waiter? hahaha.. (malu2)

Sudah tiba hri yang dijanjikan, yang patut diadakan iaitu project untk cyberpreneourship nye projek.
kitorang da berpakat untuk buat buffet, ala2 professional :P
ok la..
hehe
dengan harga tiket mencecah rm16 satu kepala.. hehe.. mula2 agaknya x laku tiket2 smua tu. tp last2 minute, berduyun duyun org datang smpai kene reprint tiket..
kerja aku sepatutnya menjadi penyambut tetamu.. xpe la.. hahaha.. "welcome sir, please follow me.. have a seat..
lepas abeh menyambut tetamu, cane ntah aku dipaksa kemudian melayani tetamu yang over 60 persons, aku je yang stay lyn diorang.. nisbahnye 1:60
sorang melayan smua.. kebas kepala lutut aku.. hahaha
tp hepi la.. smbil kerja , smbil borak2.. ngn customer..
:D
famous la plak.. hahaha
susah tui nak lyn smua...
senyum paksa.. hahahhaha
smua selesai dengan jayanya..
balik umah kul 3 pagi selepas membantu cuci pinggan.. GROUP TERBAIK!.. :D

0 comments:

Post a Comment

Recent Post