Preparation b4 Raya 2010

Oleh sbb just tinggal few days je sblum raya cam xde pe sgt preparation.
So plan2 nye nak gi beli baju melayu arround KL la this year..
Cam budget lg murah dan bnyak choice la.. hahaha

Bangun pagi seperti hari2 sblumnya, tp UP sket psal dpt rasa air heater baru.
:D
Bertolak dlam 10 pagi dri cyber, amik member @ kajang. Member tu namanya Nurul dan dia seorang yang sgt telatah, bnyak cakap.. hahaha. tp terbaik untuk digunakan masa nak pilih choice baju melayu nnti. =)

Pergi la SOGO, agaknya mungkin ada sale gile2 kt situ.

"ARGHH stressnya aku jalan kat KL ni, XXxx kau bawak x boleh dekat lg ke dgn blakang keta aku"
hahahaha.. gle cam XXXX.. marah plak aku ngan sorang mamat Myvi Biru yang budget nak main cucuk2 kat blakang. Relax la der, KL bkn boley bawak laju2. Relax sudah..




Begitulah smpai aku penat maki hamun sowang2 dlm keta, hahaha dan bnda ni mmg slalu je jadi lau drive msuk2 KL.. x fhm aku dgn org bwak keta dekat2 sgt. phew..

Kau anak sultan ke? kaye sgt nak main2 cucuk blakang keta org.. hehe.
Sabau2.. Pose2

Sampailah SOGO,
WTfish, SALE!!! 70%.. ada sesekali 80% off..
Tp smua branded2, bkn reject shop..
Mmg terbaik la, org ramai da mcm kena pukau. Smua fokus carik item berebut dgn member sebelah.
X kesah la, janji dpt try baju Melayu bnyk2 this year then carik yang terbaik yeah!!

ops.. terjumpa sorang mmber UNITEN...
1st sentence..
" eh, aku nampak awek ko dgn org laen skrg ni? pe cer?"
"hahaha, ko paham2 je la. Ko tgk pun tawu apa yang something wrong"
"hehe, aku faham.. xasdsadsjlkfjakfjif"... berlanjutan ..
x sangka org laen pun turut memahami diriku.. Just nice.. ツ



Raya 2010.. :))


SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YANG KE- 53 ☪...

0 comments:

Post a Comment

Recent Post